Xiaomi wchodzi do USA, ale bez smartfonów

ŁO, wsj.com
13-02-2015, 11:28

Koncern planuje zadebiutować na rynku amerykańskim, ale nie chce sprzedawać tam smartfonów.

Firma potwierdziła, że klienci w USA będą mogli korzystać ze strony mi.com i kupować za jej pośrednictwem takie akcesoria, jak słuchawki i opaski fitness. Dziennik "The Wall Street Journal" podaje, że Xiaomi nie zamierza na razie sprzedawać na amerykańskim rynku swoich smartfonów.  

Spółka powstała pięć lat temu, a obecnie zajmuje piąte miejsce na liście największych producentów smartfonów na świecie.  

Xiaomi w ubiegłym roku sprzedało 61 mln smartfonów, co dało skok o 227 proc. W tym roku chińska firma chce skusić klientów na 100 mln gadżetów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, wsj.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Xiaomi wchodzi do USA, ale bez smartfonów