Czytasz dzięki

Xiaomi wchodzi na rynek… lodówek

ŁO
opublikowano: 24-10-2019, 12:40

Znany producent smartfonów coraz śmielej poczyna sobie na półkach ze sprzętem AGD. Firma pokazała w Chinach cztery modele lodówek.

Xiaomi dodaje do oferty w Państwie Środka cztery lodówki, które mogą być sterowane za pomocą asystenta głosowego albo aplikacji. Wcześniej wprowadziła m.in. zmywarki do naczyń i klimatyzatory. Producent zachwala minimalistyczny dizajn lodówek, ale na tym nie poprzestaje.

Xiaomi ma już nawet lodówki w swojej ofercie
Xiaomi ma już nawet lodówki w swojej ofercie
ARC

- Oprócz inteligentnego panelu sterowania, lodówka Mi 4-Door Side-by-Side jest również połączona z asystentem Xiao Ai i aplikacją Mi Home. Dzięki sterowaniu głosowemu poprzez głośnik Mi AI lub smartfon Xiaomi użytkownicy mogą bez wysiłku modyfikować temperaturę i tryb chłodzenia kabiny, aby dostosować je do ulubionych potraw - czytamy w komunikacie Xiaomi.  

Chiński producent liczy więc na to, że użytkownicy siedząc na kanapie w pokoju będą na tyle leniwi, że zechcą sterować swoją lodówką korzystając z inteligentnego głośnika. Bez względu na to, jak będzie w rzeczywistości, firma od dawna postrzega duże urządzenia gospodarstwa domowego jako ważny element strategii swojego rozwoju. I ma już wyniki, którymi może się pochwalić.  

Do końca czerwca bieżącego roku liczba urządzeń podłączonych do internetu, z wyłączeniem smartfonów i laptopów, czyli zaliczanych do tzw. internetu rzeczy, sięgnęła na platformie Xiaomi 196 mln sztuk. To wzrost o prawie 70 proc. rok do roku.  

Xiaomi intensywnie rozwija się również w Polsce. W najbliższą sobotę otworzy nowy sklep, tym razem z Białymstoku. To jedenasty Mi Store w naszym kraju, a w listopadzie planowane jest otwarcie kolejnych punktów.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane