XOXO WiFi poszerza zasięg

opublikowano: 09-01-2020, 22:00

Łódzka spółka ruszyła ze sprzedażą routerów, wkrótce odpali automat vendingowy. Z najnowszych urządzeń mogą korzystać 32 osoby jednocześnie.

Działająca od 2017 r. spółka, która dotychczas tylko wypożyczała routery z mobilnym wi-fi opłacanym w ramach umów zawartych przez nią z telekomami, zaczęła je także sprzedawać.

BEZ SIECI ANI RUSZ:
BEZ SIECI ANI RUSZ:
Z badania XOXO WiFi, którego założycielami są Katarzyna i Andrzej Przybyłowie, wynika, że 41 proc. podróżników bardziej niż bariera językowa doskwiera brak internetu.
www.lawreszuk.eu

— Nasi stali klienci często nie zdążyli nawet odesłać routera do biura, a już składali kolejne zamówienie — mówi Katarzyna Przybył, dyrektor operacyjna XOXO Solutions, która założyła spółkę z mężem Andrzejem.

Wkrótce dojdzie nowy kanał sprzedaży: oprócz wysyłki i odbioru w sześciu punktach (dwa w Warszawie, po jednym w Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku) XOXO uruchomi automaty vendingowe.

— Jest szansa, że pierwsza maszyna stanie na jednym z lotnisk w połowie roku. Kolejne pojawią się w następnych portach lotniczych i hotelach — mówi Katarzyna Przybył.

Spółka starała się wejść na lotniska z punktami obsługiwanymi przez sprzedawców, ale okazało się to bardzo drogie, a procedury zbyt długotrwałe. Z testów przeprowadzonych w hotelach wyciągnęła wniosek, że recepcjoniści, którzy mieli zachęcać turystów do wypożyczania routerów, nie podołają dodatkowym obowiązkom przez nawał pracy. Dziś większość klientów XOXO WiFi, około 300 osób miesięcznie, korzysta z przesyłki. Osobisty odbiór wybiera kilkadziesiąt, w tym 50 w Warszawie. Kolejna tegoroczna nowość to router XOXO Business Pro, który daje dostęp do internetu aż 32 osobom jednocześnie (standardowy — pięciu). To rozwiązanie wygodne np. w autokarze. Jednym z największych klientów spółki jest Rainbow Tours, giełdowy touroperator. XOXO Wi-Fi nawiązał też współpracę z Go For World Jarosława Kuźniara i agencją Boomerang, która organizuje wyjazdy incentive.

— Rozmawiamy z dużym wakacyjnym portalem, niewykluczone, że jeszcze w styczniu podpiszemy umowę — ujawnia Katarzyna Przybył.

XOXO WiFi oferuje internet w abonamencie w 140 krajach (ostatnio doszły Gruzja, Armenia, Seszele, Azerbejdżan, Paragwaj i Nepal), a współpracuje z 350 telekomami. W ubiegłym roku spółka miała ponad 1 mln zł obrotu.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane