XOXO WiFi poszerza zasięg

opublikowano: 09-01-2020, 22:00

Łódzka spółka ruszyła ze sprzedażą routerów, wkrótce odpali automat vendingowy. Z najnowszych urządzeń mogą korzystać 32 osoby jednocześnie.

Działająca od 2017 r. spółka, która dotychczas tylko wypożyczała routery z mobilnym wi-fi opłacanym w ramach umów zawartych przez nią z telekomami, zaczęła je także sprzedawać.

Z badania XOXO WiFi, którego założycielami są Katarzyna i
Andrzej Przybyłowie, wynika, że 41 proc. podróżników bardziej niż bariera
językowa doskwiera brak internetu.
Zobacz więcej

BEZ SIECI ANI RUSZ:

Z badania XOXO WiFi, którego założycielami są Katarzyna i Andrzej Przybyłowie, wynika, że 41 proc. podróżników bardziej niż bariera językowa doskwiera brak internetu. www.lawreszuk.eu

— Nasi stali klienci często nie zdążyli nawet odesłać routera do biura, a już składali kolejne zamówienie — mówi Katarzyna Przybył, dyrektor operacyjna XOXO Solutions, która założyła spółkę z mężem Andrzejem.

Wkrótce dojdzie nowy kanał sprzedaży: oprócz wysyłki i odbioru w sześciu punktach (dwa w Warszawie, po jednym w Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku) XOXO uruchomi automaty vendingowe.

— Jest szansa, że pierwsza maszyna stanie na jednym z lotnisk w połowie roku. Kolejne pojawią się w następnych portach lotniczych i hotelach — mówi Katarzyna Przybył.

Spółka starała się wejść na lotniska z punktami obsługiwanymi przez sprzedawców, ale okazało się to bardzo drogie, a procedury zbyt długotrwałe. Z testów przeprowadzonych w hotelach wyciągnęła wniosek, że recepcjoniści, którzy mieli zachęcać turystów do wypożyczania routerów, nie podołają dodatkowym obowiązkom przez nawał pracy. Dziś większość klientów XOXO WiFi, około 300 osób miesięcznie, korzysta z przesyłki. Osobisty odbiór wybiera kilkadziesiąt, w tym 50 w Warszawie. Kolejna tegoroczna nowość to router XOXO Business Pro, który daje dostęp do internetu aż 32 osobom jednocześnie (standardowy — pięciu). To rozwiązanie wygodne np. w autokarze. Jednym z największych klientów spółki jest Rainbow Tours, giełdowy touroperator. XOXO Wi-Fi nawiązał też współpracę z Go For World Jarosława Kuźniara i agencją Boomerang, która organizuje wyjazdy incentive.

— Rozmawiamy z dużym wakacyjnym portalem, niewykluczone, że jeszcze w styczniu podpiszemy umowę — ujawnia Katarzyna Przybył.

XOXO WiFi oferuje internet w abonamencie w 140 krajach (ostatnio doszły Gruzja, Armenia, Seszele, Azerbejdżan, Paragwaj i Nepal), a współpracuje z 350 telekomami. W ubiegłym roku spółka miała ponad 1 mln zł obrotu.

Sprawdź program warsztatów "Rewolucja w prawie spółek", 24 marca 2020, Warszawa >>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy