Łódzka spółka ruszyła ze sprzedażą routerów, wkrótce odpali automat vendingowy. Z najnowszych urządzeń mogą korzystać 32 osoby jednocześnie.
Działająca od 2017 r. spółka, która dotychczas tylko wypożyczała routery z mobilnym wi-fi opłacanym w ramach umów zawartych przez nią z telekomami, zaczęła je także sprzedawać.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł5 zł/ miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci.Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Od jakiegoś czasu nie masz pełnego dostępu do publikowanych treści na pb.pl. Nie może Cię ominąć żaden kolejny news.Wróć do świata biznesu i czytaj „PB” już dzisiaj.
Łódzka spółka ruszyła ze sprzedażą routerów, wkrótce odpali automat vendingowy. Z najnowszych urządzeń mogą korzystać 32 osoby jednocześnie.
Działająca od 2017 r. spółka, która dotychczas tylko wypożyczała routery z mobilnym wi-fi opłacanym w ramach umów zawartych przez nią z telekomami, zaczęła je także sprzedawać.
BEZ SIECI ANI RUSZ:
Z badania XOXO WiFi, którego założycielami są Katarzyna i Andrzej Przybyłowie, wynika, że 41 proc. podróżników bardziej niż bariera językowa doskwiera brak internetu.
www.lawreszuk.eu
— Nasi stali klienci często nie zdążyli nawet odesłać routera do biura, a już składali kolejne zamówienie — mówi Katarzyna Przybył, dyrektor operacyjna XOXO Solutions, która założyła spółkę z mężem Andrzejem.
Wkrótce dojdzie nowy kanał sprzedaży: oprócz wysyłki i odbioru w sześciu punktach (dwa w Warszawie, po jednym w Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku) XOXO uruchomi automaty vendingowe.
— Jest szansa, że pierwsza maszyna stanie na jednym z lotnisk w połowie roku. Kolejne pojawią się w następnych portach lotniczych i hotelach — mówi Katarzyna Przybył.
Spółka starała się wejść na lotniska z punktami obsługiwanymi przez sprzedawców, ale okazało się to bardzo drogie, a procedury zbyt długotrwałe. Z testów przeprowadzonych w hotelach wyciągnęła wniosek, że recepcjoniści, którzy mieli zachęcać turystów do wypożyczania routerów, nie podołają dodatkowym obowiązkom przez nawał pracy. Dziś większość klientów XOXO WiFi, około 300 osób miesięcznie, korzysta z przesyłki. Osobisty odbiór wybiera kilkadziesiąt, w tym 50 w Warszawie. Kolejna tegoroczna nowość to router XOXO Business Pro, który daje dostęp do internetu aż 32 osobom jednocześnie (standardowy — pięciu). To rozwiązanie wygodne np. w autokarze. Jednym z największych klientów spółki jest Rainbow Tours, giełdowy touroperator. XOXO Wi-Fi nawiązał też współpracę z Go For World Jarosława Kuźniara i agencją Boomerang, która organizuje wyjazdy incentive.
— Rozmawiamy z dużym wakacyjnym portalem, niewykluczone, że jeszcze w styczniu podpiszemy umowę — ujawnia Katarzyna Przybył.
XOXO WiFi oferuje internet w abonamencie w 140 krajach (ostatnio doszły Gruzja, Armenia, Seszele, Azerbejdżan, Paragwaj i Nepal), a współpracuje z 350 telekomami. W ubiegłym roku spółka miała ponad 1 mln zł obrotu.