YouTube walczy z kłamstwem

Aleksandra Rogala
11-07-2018, 22:00

25 mln USD — tyle zamierza wydać najpopularniejszy internetowy serwis wideo na świecie na walkę z tzw. fake newsami, czyli fałszywymi informacjami — napisał portal CNBC.

25 mln USD — tyle zamierza wydać najpopularniejszy internetowy serwis wideo na świecie na walkę z tzw. fake newsami, czyli fałszywymi informacjami — napisał portal CNBC. Przy publikacjach wideo mają się pojawiać linki do artykułów z informacjami, które pomogą zweryfikować ich prawdziwość. Internetowy gigant zatrudni też gwiazdy, które będą uczyć dzieci, jak odróżniać prawdziwe informacje od fałszywych, takich jak ostatnie informacje o zbombardowaniu Oklahomy czy o lądowaniu na Księżycu.

Zapowiedzi YouTube’a są częścią ogłoszonej w marcu inicjatywy Google’a, który zapowiedział, że przeznaczy 300 mln zł na walkę z nieprawdziwym przekazem w sieci.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / YouTube walczy z kłamstwem