Z FMCG do branży medycznej

opublikowano: 10-10-2018, 22:00

Menedżerowie ds. marki są grupa zawodową, która stosunkowo często podejmuje decyzje o zmianie pracodawcy.

Aż 68 proc. z nich przyznaje, że pracowało dotychczas w trzech różnych firmach, a ich średni czas wykonywania obowiązkówzawodowych dla jednego przedsiębiorstwa wynosi dwa lata — wynika z badania „Brand Managerowie w branży FMCG — oczekiwania i zmiany zawodowe”, przeprowadzonego przez HRK FMCG. Średnio po takim czasie marketingowcy zaczynająrozglądać się za nowymi możliwościami zawodowymi, niekoniecznie w branży, w której pracowali dotychczas. Jak bowiem wynika z raportu, już 75 proc. menedżerów ds. marki aktywnie pracujących w firmach z branży FMCG deklaruje otwartośćna zmiany zawodowe. Największym zainteresowaniem marketingowców cieszą się branże farmaceutyczna i medyczna (45 proc.), retail, czyli sieci handlowe (29 proc.), e-commerce (27 proc.) i nowych technologii (22 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Z FMCG do branży medycznej