W styczniu tego roku gazetą najczęściej informującą o dyrektorach i prezesach firm był „Puls Biznesu”.
Instytut Monitorowania Mediów opublikował raport „Bossowie polskiej gospodarki w mediach”. Dotyczy obecności w mediach szefów 50 największych firm w Polsce. W styczniu 2005 r. w prasie, radiu i telewizji 407 razy pojawiły się informacje zawierające cytaty i wzmianki o szefach firm.
Najwięcej informacji o dyrektorach i prezesach największych firm, bo aż 65, ukazało się w „Pulsie Biznesu”. Nasza gazeta znacznie wyprzedza pod tym względem następną w kolejności „Rzeczpospolitą” (34) i „Gazetę Wyborczą” (25). Dopiero na czwartym miejscu jest pierwsza telewizja — TVN 24 (23), a na siódmym radio — Radio PIN (15).
Najczęściej w mediach pojawiał się Igor Chalupec z PKN Orlen (72), drugie miejsce zajął Andrzej Wach z PKP SA (57), a trzeci był Paweł Olechnowicz z Grupy Lotos (25). Zdecydowana większość informacji, bo 85 proc., została oceniona przez IMM jako neutralna.