Czytasz dzięki

Za 4 lata rynek mediów w USA będzie miał wartość 1 bln USD

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 08-09-2005, 10:18

W 2009 r. rynek mediów w USA będzie miał astronomiczną wartość biliona dolarów. Oznacza to, że każdy amerykański konsument wyda na tym rynku tysiąc dolarów i spędzi w domu i w pracy po 10 godzin dziennie pracując bądź surfując w internecie oraz oglądając filmy nagrane na DVD - wynika z raportu firmy analitycznej Veronis Suhler Stevenson.

W 2009 r. rynek mediów w USA będzie miał astronomiczną wartość biliona dolarów. Oznacza to, że każdy amerykański konsument wyda na tym rynku tysiąc dolarów i spędzi w domu i w pracy po 10 godzin dziennie pracując bądź surfując w internecie oraz oglądając filmy nagrane na DVD - wynika z raportu firmy analitycznej Veronis Suhler Stevenson.

    Jak poinformowali w raporcie "Communications Industry Forecast" analitycy Veronis Suhler Stevenson, do wzrostu rynku przyczyni się także rozwój rynku reklamy i promocji, na którym "środki ze starych mediów, jak prasa i stacje radiowe przepłyną do nowych mediów, jak telewizja internetowa czy vortale".

    Zdaniem autorów raportu, stabilny wzrost rzędu ponad 6 proc. rocznie spowoduje, iż pod koniec 2009 roku rynek reklamy i promocji  będzie miał wartość 260,9 mld USD.

    Najszybszy rozwój i ekspansja nowych rozwiązań nastąpi na rynku telewizji satelitarnej i internetowej, radia satelitarnego i internetowego, gier wideo online oraz filmów "na życzenie", które będzie można wyświetlać zarówno w internecie, jak i sieciach kablowych dla poszczególnych konsumentów.

    Konsumenckim "przebojem" staną się także telewizja interaktywna, serwisy muzyczne i rozrywkowe na życzenie, gry wideo, internet informacyjny oraz internetowe zakupy i książki elektroniczne (e-books), przewidują analitycy Veronis Suhler Stevenson.

    Podkreślają przy tym, że w przypadku książek elektronicznych, ich popularność spowoduje wzrost ilości kupowanych tradycyjnych książek, a nie - jak w przypadku innych mediów - spadek sprzedaży.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane