Zachęta wydaje się umiarkowanie zachęcająca

Julia Kafka
30-11-1998, 00:00

Zachęta wydaje się umiarkowanie zachęcająca Działająca od niedawna w warszawskiej Zachęcie restauracja o tej samej nazwie ma kilka walorów, zachęcających do jej odwiedzenia. Nie ustrzegła się jednak „chorób wieku dziecięcego”, typowych dla niemal wszystkich nowo otwieranych w stolicy restauracji. Wystrój wnętrza, choć wysmakowany, nie wszystkim odpowiada. Meble ze wszechobecnego ostatnio metalu są oryginalne i wygodne. Zastosowane w nich obicia w kolorze wściekłej czerwieni męczą jednak wzrok tak szybko, że co mniej odporni pragną uciekać z restauracji już po 30 minutach....

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Zachęta wydaje się umiarkowanie zachęcająca