Zagraniczne przyspieszenie

Magdalena Laskowska
opublikowano: 30-05-2006, 00:00

Semax, dystrybutor odzieży, od zeszłego roku buduje sieć Vabbi Factory Outlet za granicą. W tym — promuje kolejne marki.

Semax, poznański właściciel trzech odzieżowych sieci: Vabbi Factory Outlet, Deep i Hot Oil, postanowił promować swoje sklepy na Wschodzie. W ubiegłym roku na Litwie zostały otwarte dwa sklepy Vabbi Factory Outlet, jeszcze w tym roku na Węgrzech pojawi się jeden.

— W tym roku przeznaczymy 2 mln zł na zagraniczne otwarcia sklepów wszystkich marek — mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Semax.

W tym roku powstały już dwa salony Deep i jeden Hot Oil w Moskwie.

— W Rosji prognozowany jest najszybszy w Europie przyrost powierzchni handlowych — twierdzi Jacek Czarnowski.

Firma zapowiada otwarcie salonów również w innych krajach. Ostatnio otworzyła sklep Hot Oil w Czeskich Budziejowicach. Sklep Deep pojawi się w sierpniu w Kazachstanie, a we wrześniu w Czechach. Wszystkie są franczyzowe.

— Franczyza pozwala szybko i niewielkim kosztem rozwinąć sieć sprzedaży — twierdzi Jacek Czarnowski.

W Polsce działa 27 sklepów Vabbi Factory Outlet, z czego jeden własny. Do końca roku ma powstać 8 franczyzowych. Sieć marki Deep, która jest najlepiej sprzedającym się brandem firmy, liczy 7 salonów firmowych i 42 franczyzowe. W tym roku otworzy jeszcze 3 firmowe i 20 franczyzowych. Marka Hot Oil to 3 sklepy firmowe i 11 partnerskich. W tym roku powstaną 2 salony firmowe i 19 franczyzowych.

Semax powstał w 1989 r. w Poznaniu. Rozpoczął działalność jako hurtownia odzieży. Zatrudnia ponad 150 osób. Jego akcjonariuszami są: Mieczysław Trzeciak, prezes, oraz Mariusz Szeib, Wojciech Majchrzak i Zbigniew Kołodyński.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Laskowska

Polecane