Autorzy raportu przeanalizowali niemal 140 tys. kont na Facebooku z trzech kontynentów — Azji, Afryki i Europy. Na tej postawie namalowali portret typowego bitcoinowca. Jaki on jest? Słucha rapu, ogląda „Grę o tron” i obserwuje prawicowych polityków. Polacy najczęściej typowali TAITO i Taconafide. Ponadto obserwują Janusza Korwina-Mikkego, Filipa Chajzera, Martynę Wojciechowską, Pawła Kukiza i Magdę Gessler. Ulubione gazety polskich bitcoinowców to „Przegląd Sportowy” i „Kwartalnik Przekrój”. Częściej niż statystyczny internauta czytają prasę ekonomiczną — po „Parkiet” sięgają trzynaście razy częściej, a po „Puls Biznesu” cztery razy częściej. Największy odsetek kobiet wśród osób zainteresowanych coinami odnotowano w Polsce — 36 proc. Za nami uplasowały się obywatelki RPA — 25 proc. Najsłabszy wynik uzyskały Francuzki — 6 proc.
37 proc. Tylu polskich bitcoinowców jest poniżej 24. roku życia...
4 proc. …a tylu ma ponad 55 lat.