Zakupy na wyprzedażach

Prawie połowa konsumentów zwleka z decyzją zakupową do czasu startu promocji lub wyprzedaży

Prawie połowa konsumentów zwleka z decyzją zakupową do czasu startu promocji lub wyprzedaży, a w ich trakcie najchętniej kupują obuwie, odzież, kosmetyki oraz elektronikę.

KPMG przepytało reprezentatywną grupę 321 osób w grudniu tego roku, posiadających nieprzerwany dostęp do internetu poprzez urządzenia stacjonarne i mobilne.

Prawie 40 proc. badanych twierdzi, że zakupów promocyjnych dokonuje spontanicznie. Zaś wstrzymywanie się z realizacją zakupów do momentu wyprzedaży i promocji jest bardziej specyficzne dla mężczyzn (54 proc. wskazań) i konsumentów poniżej 35. roku życia (52 proc. wskazań).

300 zł Co najmniej tyle zamierza wydać w trakcie poświątecznych i noworocznych wyprzedaży co trzeci konsument cyfrowy (tzn. posiadający nieprzerwany dostęp do internetu za pośrednictwem stacjonarnych i mobilnych urządzeń) — wynika z badań KPMG.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Zakupy na wyprzedażach