Zarobić na referendum i wypromować się w nim

PAP
22-08-2015, 08:55

Rozpoczęła się kampania dotycząca ogólnokrajowego referendum zarządzonego na 6 września. Oprócz głównych partii politycznych zgłosiło się także 157 organizacji pozarządowych – informuje ”Gazeta Wyborcza”.

Państwowa Komisja Wyborcza zweryfikowała pozytywnie 133 podmioty. 75 z nich zgłosiło chęć emisji bezpłatnych spotów reklamowych w publicznym radiu i telewizji.

Jednak część w ogóle nie zamierza zabierać zdania w kwestii pytań stawianych w referendum. Kierowały się zupełnie innymi motywacjami, czyli uczestniczeniem w obwodowych komisjach referendalnych i otrzymanie stosownych diet. Część potraktowała referendum jako formę promocji swojej działalności.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Polityka / Zarobić na referendum i wypromować się w nim