ZenCard spróbuje sił na rynku fińskim

opublikowano: 30-10-2017, 19:55
aktualizacja: 30-10-2017, 19:56

Polski fintech zakupiony w 2017 r. przez PKO Bank Polski przykuł uwagę OP Financial Group, instytucji finansowej z Finlandii. Zespół ma trzy miesiące na to, by dostosować swoje rozwiązanie do tamtejszego rynku. Ma nadzieję na wdrożenie.

W najbliższym czasie firma ZenCard będzie pracować nad przygotowaniem wersji swojego narzędzie do zarządzania programami lojalnościowymi na rynek fiński. Technologia na początku 2018 r. ma zostać zintegrowana z systemem kasowym PIVO Kassa oferowanym przez OP Financial Group, tamtejszą instytucję finansową, i ma szansę trafić w pierwszej kolejności do małych i średnich firm - poinformowała firma. Polski start-up wcielony niedawno do grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego jest jednym z laureatów międzynarodowego konkursu „OP Smart Commerce” na nowoczesne rozwiązanie fintechowe. 

Niedawno firma pochwaliła się też pierwszymi dużymi wdrożeniami w Polsce. Technologia, która umożliwia klientom sklepów i punktów handlowych cyfrowe zapisywanie się do programów lojalnościowych z wykorzystaniem terminala płatniczego, została zaimplementowane przez sieć drogerii Super-Pharm. Pilotażowo będzie stosowana w dwóch z kilkunastu placówek w Warszawie. Wcześniej została zastosowana we wspólnej akcji promocyjnej firm Makro i Visa. Technologa ZenCard została zintegrowana z systemami eService, korzystali z niej klienci we wszystkich 30 halach sieci hurtowni Makro w całej Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Innowacji / ZenCard spróbuje sił na rynku fińskim