Ziaja i spółka promowały się w Azji

  • Marta Bellon
opublikowano: 29-11-2012, 00:00

Firmy kosmetyczne miały szansę pokazać swoje produkty ponad 50 tys. zwiedzających targi w Hongkongu.

Polscy producenci kosmetyków: Bell, Biogened, Chantal, Clarena, Delia Cosmetics, Eveline Cosmetics, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, La Rive, Torf Corporation, Verona Products Professional oraz Ziaja, wzięli udział w Cosmoprof Asia — największej imprezie targowej branży kosmetycznej w regionie Azji i Pacyfiku.

Firmy uczestniczą w branżowym programie promocji przemysłu kosmetycznego, realizowanego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki. Podczas tegorocznej edycji Cosmoprof Asia zaprezentowało się prawie 2 tys. wystawców, a z ich produktami i usługami zapoznało się 55 tys. zwiedzających.

Stoiska polskich producentów zostały zlokalizowane obok siebie, były specjalnie oznaczone. Obok działało stoisko informacyjne, gdzie odwiedzający mieli okazję otrzymać materiały dotyczące branży kosmetycznej w Polsce i porozmawiaćo jej potencjale. Wystawcy z Polski mieli możliwość dodatkowo zaznaczyć swoją obecność za pomocą identyfikacji wizualnej podkreślającej ich przynależność do polskiego pawilonu narodowego. Polscy wystawcy pozytywnie oceniają możliwość wzięcia udziału w targach.

— Zainteresowanie produktami firmy ze strony profesjonalnych i indywidualnych odwiedzających było duże. Targi były dla firmy także okazją do spotkania z partnerami handlowymi z Chin, Korei Południowej, Japonii, Tajwanu i Iranu, a także nawiązania nowych kontaktów, nie tylko w państwach azjatyckich, ale również w Algierii, Azerbejdżanie, Turcji czy Wenezueli. Na pewno weźmiemy udział w przyszłorocznej edycji Cosmoprof Asia — zapowiada Katarzyna Śpiewak, menedżer ds. sprzedaży międzynarodowej w firmie Ziaja.

Kolejne targi, w których polscy producenci będą uczestniczyć pod wspólnym szyldem Polska Cosmetics, to Cosmoprof w Bolonii — najważniejsza tego typu impreza na świecie. Odbędzie się dniach 8-11 marca 2013 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu