Zielaskiewicz (VWFS): Samochody na abonament będą coraz popularniejsze

opublikowano: 09-10-2019, 17:11

Samochody nie na własność, lecz w abonamencie – o tym, że taki model będzie coraz popularniejszy przekonuje Daria Zielaskiewicz, dyrektor marketingu w Volkswagen Financial Services.

- Kiedy wprowadzaliśmy produkty finansowe z niską ratą miesięczną i wysoką wartością rezydualną 5 lat temu wszyscy na rynku w Polsce mówili, że to się nie uda, bo polski klient jest zupełnie inny. Dziś dla marek Volkswagen i Skoda połowa produktów kredytowych sprzedawanych jest właśnie w tym modelu – mówi Zielaskiewicz.

81a6d2b2-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy