Zielona gospodarka - Edycja I

Zielona gospodarka, czyli jaka? Niskoemisyjna? Oszczędzająca zasoby naturalne? Zrównoważona? Stosująca się do zasady neutralności klimatycznej? Pojęcie to można rozumieć na wiele sposobów i na wiele sposobów realizować. Polskie przedsiębiorstwa robią to podejmując działania od edukacji pracowników do inwestowania w zautomatyzowane taśmy produkcyjne. Od oszczędzania wody w procesie produkcji po wybieranie energooszczędnych technologii w biurach. Niektóre weszły w zieloną branżę odpowiadając na najnowsze trendy konsumenckie i oczekiwania klientów. Inne stawiają na innowacje. Ile sektorów – a właściwie ile firm - tyle odpowiedzi.

Będziemy chcieli odpowiedzieć na najważniejsze pytanie – czy można uznać, że polski biznes jest ekologiczny? Odpowiedzi na te pytania poszukają dziennikarze "Pulsu Biznesu" oraz partnerzy projektu. Zakończymy go dwiema debatami, a także raportem, w którym znajdą się najważniejsze wnioski płynące z doświadczeń polskich przedsiębiorstw.

Jakie tematy poruszymy w "Pulsie Biznesu"?

21 września - Biznes stawia na ekologię

28 września - Jak nie zaśmiecać świata

5 października - Ekotransport

12 października - Jak wygrać ze smogiem

9 października - Ekologiczne budownictwo

26 października - Ekologia - moda czy potrzeba?

Organizator

Puls Biznesu

Patron honorowy

Ministerstwo Klimatu
PKN Orlen Daniel Obajtek
Santander Bank Polska Michał Gajewski
KGHM Marcin Chludziński
PGNiG Jerzy Kwieciński
PKP Intercity Tomasz Gontarz
LPP Przemysław Lutkiewicz
Kompania Piwowarska Iwona Jacaszek-Pruś
Prologis Paweł Sapek
Saint-Gobain Francois-Xavier Moser
BASF Polska Katarzyna Byczkowska
Velux Jacek Siwiński