Jako przyczynę firma podała błędy w aplikacji oraz nadzwyczaj niski popyt w okresie letnim.

Akcje platformy micro-bloggingowej spadły do 33 USD.
Przychody Twittera wzrosły o 9 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku do 824 mln USD, jednak były znacznie poniżej oczekiwań analityków, którzy spodziewali się, że będzie to 874 mln USD. Całkowity przychód z reklam wyniósł 702 mln USD, co oznacza wzrost o 8 proc.
Zysk netto za trzeci kwartał wyniósł 37 mln USD, czyli 0,05 dolarów na akcję. W tym samym okresie ubiegłego roku, firma zgłosiła zysk netto w wysokości 789 mln USD i 106 mln USD po skorygowaniu w celu wyłączenia niektórych pozycji.
Analitycy oczekiwali dochodu netto w wysokości 161,5 mln USD.
W czwartym kwartale Twitter spodziewa się, że łączne przychody wyniosą od 940 mln USD do 1,01 mld USD. Wall Street oczekuje średnio 1,06 mld USD.