Partnerem podcastu jest MasterCard

Złote banki w koronie i po niej

opublikowano: 26-06-2020, 06:00

Zapraszamy na podcast z udziałem zwycięzców rankingu Złoty Bankier 2020. Wicelider sprzed roku wskoczył na najwyższe miejsce na podium. Ubiegłoroczny Złoty Bank jest drugi. Największą niespodziankę sprawił nr 3 zestawienia.

Trzy miesiące obserwacji prowadzonej przez tajemniczych klientów w całej sieci bankowej, testów aplikacji mobilnych, serwisów transakcyjnych i stabilności systemów informatycznych, analizy produktów bankowych. Tak powstaje ranking Złoty Bankier – największy projekt badawczy na rynku bankowym w Polsce. Gdy na początku kwietnia Kantar i Obserwatorium.biz sumują wyniki, zawsze towarzyszy temu ekscytacja i ciekawość, kto tym razem znalazł się w czołówce w poszczególnych kategoriach. W historii Złotego Bankiera zdarzały się niespodziewane awanse i dramatyczne spadki w rankingu. Jak było w tym roku? Posłuchajcie podcastu z ze zwycięzcami rankingu Złoty Bankier oraz tymi, którzy bankowców oceniali.

Poznacie ludzi, których udział w zmianie sposobu działania branży bankowej w Polsce jest nie do przecenienia. Artur Klimczak, prezes Getinu Noble zdobywca nagrody Złoty Bank, to człowiek, który dwa razy dokonał tej samej sztuki: bank ze szarganą reputacją przekształcił w przyzwoitą instytucję, która zdobywa najlepsze noty w badaniach jakościowych,. Dzisiaj trudno sobie to wyobrazić, ale dziesięć lat temu Millennium cieszył się fatalną opinią klientów – jak najbardziej zasłużenie zresztą. Artur Klimczak, jako szef detalu, zmienił bank i wprowadził na podium Złotego Bankiera.

Joanna Jabłońska-Białowąs, chief customer expirience w Santander Bank Polska to również człowiek instytucja, specjalistka od jakości serwisu, w branży od dawna. W Kredyt Banku udowodniła to samo, co Artur Klimczak w Getinie – dysponując ograniczonymi środkami, pracując w firmie o przeciętnej marce, tak zmotywowała ludzi, że w cuglach wygrali badanie jakości obsługi klienta w 2013 r. W Santanderze udaje się jej drugi rok z rzędu utrzymać bank na podium. Przed rokiem było to pierwsze miejsce w tym – drugie.

Brązowy medal wywalczył PKO BP. Trzecie miejsce stanowi ukoronowanie 10 lat rządów prezesa Zbigniewa Jagiełły. To, co stało się w tym banku w ciągu dekady to jedna z największych zmian na rynku finansowym w Polsce. PKO BP pokonał długą drogę od urzędu bankowego do nowoczesnej, innowacyjnej firmy. Bo trzecie miejsce w badaniu jakościowym to w dużej mierze zasługa właśnie serwisu w internecie i mobile’u.

Trójka pozostałych rozmówców do partnerzy Złotego Bankiera. Bartek Ciołkowski, szef Mastercarda w naszej części Europy, jest dobrym duchem rankingu, który od początku widział w nim duży potencjał i sens w robieniu bardzo szerokich i pogłębionych badań jakościowych nie tylko w oddziale – co wcześniej rynkową praktyką i standardem – ale również w kanałach zdalnych.

Z kolei Hanna Piotrowicz z Kantar Polska o badaniach jakości serwisu w bankach wie wszystko, bo zajmuje się tym od lat. Miłosz Brakoniecki, z Obserwatorium.biz, były bankowiec, poszerzył badania jakościowe w Złotym Bankierze o bezpieczeństwo systemów informatycznych i jakość serwisu w kanałach zdalnych.

Wszystkie odcinki Pulsu Biznesu do słuchania znajdziecie na stronie www.pb.pl/dosluchania i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane