ZM Kania uwierzyły w moc sieci

MICH
opublikowano: 13-07-2012, 08:10

ZM Kania zapowiada intensywny wzrost razem z dyskontami. Tradycyjne sklepy nie mają przyszłości.

Wbrew doniesieniom o złej kondycji branży mięsnej, tegorocznym bankructwom, m.in. PMB Białystok i grupy MAT, rosnących cenach surowców i spadkach marż — Zakłady Mięsne Henryk Kania (ZM Henryk Kania) kuszą zwyżkami. — Moce produkcyjne pozwalają na osiągnięcie 50 mln zł przychodów miesięcznie. Obecnie uzyskujemy około 60 proc. tej wartości. W tym roku przychody będą o kilkadziesiąt procent wyższe niż w 2011 r., przy zachowaniu rentowności na poziomie EBITDA z pierwszego kwartału 2012, czyli 7,6 proc. [w 2011 r. było to 21,9...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rolnictwo / ZM Kania uwierzyły w moc sieci