Zmierzch wielkich stacji

PAP
13-08-2013, 06:38

W wakacje padł rekord niskiej oglądalności czterech największych stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu. Ich łączny udział w rynku spadł do 39,5 proc., pisze "Gazeta Wyborcza", powołując się na dane firmy Nielsen Audience Measurement.

Zaś w II kwartale 2013 r. wielka czwórka zanotowała 46-proc. udział w rynku – po raz pierwszy w historii poniżej 50 proc.

Widzów odbierają im przede wszystkim kanały tematyczne. Zmiany przyspieszyła też, zakończona w lipcu, cyfryzacja telewizji – teraz dostępnych jest 19 darmowych kanałów naziemnych, podczas gdy jeszcze niedawno wybór ograniczał się najwyżej do 7 – wylicza "GW".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Zmierzch wielkich stacji