Strata operacyjna w pierwszych trzech miesiącach 2015 r. została ograniczona do 417 mln EUR z 445 mln rok wcześniej. Z kolei przychody ze sprzedaży zwiększyły się o 1,8 proc. do 5,7 mld EUR. Negatywny wpływ różnic kursowych na wyniki operacyjny oszacowano na około 81 mln EUR.
W ciągu minionych trzech lat przewoźnik zredukował liczbę pracowników o 7,5 tys. co jest częścią większego plany restrukturyzacyjnego mającego na celu zwiększenie konkurencyjności, głównie w stosunku do niemieckich linii Lufthansa, British Airways oraz operatorów znad Zatoki Perskiej.
Francusko-holenderski przewoźnik zadeklarował chęć zmniejszenia zadłużenia o około 4,4 mld EUR do końca bieżącego roku. Zamierza również obniżyć koszty jednostkowe w skali od 1 do 1,3 proc. Firma zakłada, że w 2017 r. osiągnięty zostanie „punkt zwrotny” w przypadku działalności frachtowej. Ma ją wesprzeć zmniejszenie floty do zaledwie 5 pełnych frachtowców.