Znamy tegoroczne budowlane supermarki

[MAS]
opublikowano: 28-02-2012, 00:00

Pierwsze miejsce w kategorii artykułów budowlanych, wykończeniowych i ogrodowych zajął Atlas.

Na kolejnych miejscach są Dulux, Koło, Cersanit i Dekoral. W konkursie Superbrands 2012 zwycięskie marki wyłaniane są w kilku etapach.

W tegorocznej edycji oprócz opinii rady marek złożonej z niezależnych ekspertów marketingu, reklamy i brandingu (budowania świadomości marki) wzięto także pod uwagę wyniki badania przeprowadzonego na grupie 2,7 tys. konsumentów.

Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 17 lat w 80 krajach.

Ma promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych i rozpowszechniać ideę budowania świadomości marek.

— W przeprowadzonym badaniu zebrano opinie 2,7 tys. osób. Oceniono 1077 marek. Na ich ostateczną pozycję w rankingu wpływały połączone głosy jurorów i respondentów. Ostatecznie tytuły Superbrand 2012 przyznano 120 markom — wyjaśnia Elżbieta Pożarowska z agencji New Communications, będącej wyłącznym partnerem The Superbrands Ltd. w Polsce.

— Markę Atlas już po raz szósty z rzędu uznano za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na rynku. Atlas to najsilniejsza marka budowlana w Polsce — zachwala Oskar Solecki, dyrektor marketingu Grupy Atlas. Pełna lista laureatów ogłoszona zostanie w czerwcu 2012 r. na uroczystej gali finałowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: [MAS]

Polecane