Na dźwięk nazwy Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) wielu przedsiębiorców truchleje, ale jeszcze więcej siarczyście klnie. Z tegorocznych badań CBOS wynika, że aż 60 proc. Polaków ocenia go zdecydowanie negatywnie. Gorzej wypada tylko Narodowy Fundusz Zdrowia (78 proc.).

ZUS więc uderzył się w piersi i prosi o… reformę. W tym celu ogłosił przetarg na opracowanie „naprawy standardów obsługi klientów i jakości świadczonych usług”. Chętni mogą się zgłaszać do 9 listopada. ZUS wybierze pięciu, których poprosi o złożenie ofert. Reforma ma się zakończyć w 2013 r.
Po tym liftingu mamy polubić ZUS. Zwycięzca przetargu ma wskazać słabe punkty Zakładu oraz zaplanować nowy model działania instytucji. Kierownictwo ubezpieczyciela oczekuje modernizacji zarządzania, wzmocnienia potencjału, poprawy jakości świadczonych usług i szkolenia pracowników.
Więcej w poniedziałkowym wydaniu "Pulsu Biznesu". Kup on-line
Treść ogłoszenia o przetargu
Tu znajdziesz wyszukiwarkę