Właściciel marki Fortune, Adani Wilmar, poinformował w środę o 16 proc. wzroście kwartalnego zysku w związku ze zwiększonym popytem na olej jadalny i pakowaną żywność oraz przekazał, że raport Hindenburg Research dotyczący krótkiej sprzedaży w USA nie wpływa na jego działalność – podaje agencja Reutersa.

Skonsolidowany zysk netto wzrósł do 2,46 miliarda rupii (29,81 mln USD) za trzeci kwartał, który zakończył się 31 grudnia, zgodnie z dokumentem giełdowym.
Przychody z działalności operacyjnej wzrosły o 7 proc. do 154,38 mld rupii.
Dotknięci inflacją konsumenci z wiejskich obszarów Indii, którzy podczas pandemii przestawili się na niemarkowe, tańsze alternatywy, zaczęli wydawać więcej wraz ze słabnącym tempem podwyżek cen.
Adani Wilmar, spółka joint venture pomiędzy Adani Group i Singapore's Wilmar Group, poinformowała, że przychody z największego biznesu związanego z olejami jadalnymi wzrosły o prawie 4 proc. w stosunku do popytu świątecznego i ślubnego.
Branża spożywcza i szybkozbywalnych towarów konsumpcyjnych odnotowała wzrost o prawie 45 proc., a firma chce teraz wykorzystać „ogromną szansę”, zwiększając dystrybucję w miastach wiejskich i wprowadzając produkty do gotowania specyficzne dla regionu.
W ubiegłym tygodniu właściciel marki Saffola, Marico, również odnotował kwartalny zysk powyżej szacunków.
Podpis: ON, Reuters