Zysk Armaniego wzrósł do 263 mln EUR

Agnieszka Morawiecka, Reuters
11-04-2003, 00:00

Giorgio Armani, włoski dom mody, w 2002 r. zanotował wzrost zysku o ponad 7 proc. — do 263 mln EUR (1,11 mld zł) mimo słabszego zainteresowania konsumentów nabywaniem dóbr luksusowych we Włoszech i Stanach Zjednoczonych — kluczowych dla spółki rynkach zbytu.

Przychody Armaniego w ubiegłym roku wzrosły o 2,3 proc. w stosunku do 2001 r. Wzrost sprzedaży spółka zawdzięcza głównie dużemu popytowi na markową odzież dżinsową i zegarki z logo Emporio Armani.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Morawiecka, Reuters

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / / Zysk Armaniego wzrósł do 263 mln EUR