
Zgodne z konsensusem były natomiast przychody (wzrosły o 26 proc. do 95,7 mln USD) i EBITDA (spadła o 43 proc. do 10,4 mln USD).
Są to dane skorygowane o zdarzenia jednorazowe - koszty płatności w formie akcji i koszty finansowe związane z aktualizacją wyceny zobowiązania dotyczącego akcji uprzywilejowanych Serii C.
“Wraz z konwersją akcji serii C na akcje zwykłe przeprowadzoną bezpośrednio przed ofertą publiczną w I kwartale, akcje serii C przestaną być ujmowane jako zobowiązania finansowe w kolejnych okresach” - podała spółka.
Bez korekt o one-offy wynik netto to -37,5 mln USD.
“Po pierwszym kwartale jesteśmy na dobrej drodze do realizacji celów przyjętych na 2021 rok. Przychody z naszych flagowych gier zwiększyły się w tym okresie o 16 proc. natomiast przychody z nowych tytułów rosną już czwarty kwartał z rzędu i zwiększyły się trzykrotnie w porównaniu z pierwszym kwartałem 2020 r. W kwietniu tego roku sfinalizowaliśmy nabycie gry typu match-3 - ”Traffic Puzzle“, generującej najwyższe przychody w naszym portfelu wydawniczym. Transakcja ta stanowi pierwszy ważny krok w realizacji strategii M&A spółki, gdyż poprzez przejęcie wzmacniamy pozycję w szybko rosnącej kategorii gier casual o wartości 10,6 mld USD. Koncentrujemy się na poprawianiu rentowności i dalszym zwiększaniu skali działalności poprzez fuzje i przejęcia, przy jednoczesnym podnoszeniu wskaźników monetyzacji dla istniejących gier z portfela spółki i skalowaniu nowych tytułów” – powiedział Anton Gauffin, założyciel i dyrektor generalny Huuuge.