Żywiec wybrał jeden dom mediowy

Dom mediowy Brand & Media OMD wygrał przetarg ogłoszony przez Grupę Żywiec. Do tej pory poszczególne jej marki były obsługiwane przez różne domy mediowe, np. Warką zajmował się Uniwersal McCann, a Żywiec obsługiwał OMD Poland. Firma wskutek zmniejszenia budżetu reklamowego postanowiła skupić wszystkie marki w jednym domu mediowym. Wybór padł na Brand & Media OMD. Będzie on planował i kupował media dla Żywca, Warki, Leżajska i EB.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ