11 bit uruchomiło kampanię najnowszej gry

Grzegorz SuteniecGrzegorz Suteniec
opublikowano: 2023-02-27 17:19

Giełdowe studio rozpoczęło promocję „The Thaumaturge”.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

11 bit studios rozpoczęło kampanię promocyjno-marketingową gry „The Thaumaturge” (roboczy tytuł to „Vitriol”), wyprodukowanej przez spółkę Fool's Theory, w której giełdowe studio ma 40 proc. udziałów.

Ruszyła oficjalna strona internetowa gry, na platformach: Steam, Epic Games Store i GOG pojawiły się karty produktu, w najważniejszych serwisach społecznościowych, m.in. na Facebooku i Twitterze, powstały profile „The Thaumaturge”, a w internecie udostępniono trailer.

Nowa gra to produkcja z gatunku RPG, której akcja osadzona jest w zróżnicowanej kulturowo Warszawie z początku XX wieku. Gracze, wkraczając do duchowego świata napędzanego mocami ukrytymi przed zwykłymi ludźmi, muszą podejmować szereg moralnie niejednoznacznych wyborów, z których konsekwencjami będą musieli się zmierzyć.

Zespół odpowiedzialny za produkcję „The Thaumaturge” liczy ok. 60 osób. To największy projekt wydawniczy 11 bit studios.

Demo rozgrywki ma zostać zaprezentowane za zamkniętymi drzwiami na tegorocznych targach GDC, które odbędą się w marcu w San Francisco.