20 spółek chce sprzedawać, jedna kupi piwo

MAG
opublikowano: 2011-09-26 00:00

Nawiąż kontakt

Grupa tajwańskich przedsiębiorców szuka nad Wisłą partnerów. Początek znajomości może być wirtualny.

None
None

Do TTCW, warszawskiego oddziału tajwańskiej rządowej organizacji wspierającej handel i inwestycje TAITRA,

zgłosiła się kolejna grupa firm, które chcą handlować z Polską. To producenci m.in. części rowerowych, samochodowych, akcesoriów odzieżowych, parasoli, oświetlenia, herbaty czy elektroniki. Jedna z firm chce w Polsce kupować napoje i piwo (patrz ramka).

— TAITRA pomaga w wyszukaniu na Tajwanie producentów i dostawców produktów poszukiwanych przez polskie firmy i organizuje dla obu stron konferencje online. Zapewniamy bezpieczne łącze do odbycia konferencji i obecność swojego przedstawiciela dla jej płynnego przebiegu. Cały proces prowadzący do konferencji rozpoczyna się od nadesłania do naszego biura formularza zgłoszeniowego, w którym potencjalny klient podaje m.in. interesujące go produkty. Następnie zespół TAITRA wyszukuje odpowiednich dostawców na Tajwanie i organizuje konferencjęonline w terminie pasującym obu stronom — mówi Paweł Kotański.

TTCW szuka w analogiczny sposób partnerów dla tajwańskich firm zainteresowanych wejściem na polski rynek.

To projekt online International Market Development, czyli wideokonferencje z firmami badającymi polski rynek. — Mamy już cztery firmy tajwańskie chętne do odbycia spotkań online w każdym momencie — mówi Paweł Kotański.

Kontakt: Paweł Kotański, tel.: 22-288 82 00-01