32 mln zł z reklam przy transmisjach meczów Polski

opublikowano: 23-06-2016, 06:57

Reklamy pokazywane przy okazji transmisji trzech meczów reprezentacji Polski na Euro 2016 roku przyniosły Polsatowi i TVP łącznie 32,16 mln zł, informuje Presserwis, powołując się na dane firmy Nielsen Audience Measurement.

Zobacz więcej

Polska reprezentacja piłkarska podczas turnieju EURO 2016 we Francji

ATP / THILL Arthur / Forum

Kwotę oszacowano w oparciu o dane cennikowe. 167 reklam pokazanych przez TVP 1 miało przynieść 16,77 mln zł, a 270 pokazanych przez Polsat miało dać 14,31 mln zł. 270 spotów pokazanych przez Polsat Sport oszacowano na 1,08 mln zł. Największe wpływy z reklam przyniósł telewizjom mecz Polska-Niemcy. Wyniosły 12,2 mln zł, pisze Presserwis.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, presserwis.press.pl

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy