4FCafe: sport, kawa i zdrowe lunche

DI
opublikowano: 2020-10-02 13:47

Na gastronomicznej mapie Warszawy pojawiło się nowe miejsce – 4FCafe, multifunkcyjna przestrzeń łącząca kawiarnię ze strefą warsztatową i fitness, a także showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online.

Lokal na przy ul. Konstruktorskiej na Mokotowie, w centrum dzielnicy biznesowej, należy do Grupy OTCF – właściciela marki 4F. Zacznie działać 8 października.
Wnętrze kawiarni zostało zaprojektowane w stylu, który łączy industrialne elementy – beton, metalową siatkę i szkło – z drewnem i meblami o miękkich, opływowych formach. Atmosfery po zmroku dodaje nowoczesne ażurowe oświetlenie. Paleta barw to szarości uzupełnione akcentami miętowymi i pomarańczowymi –  barwami firmowymi sieci 4FCafe.
W menu kawiarni znajdzie się duży wybór kaw – od klasyków po wzbogacone proteinami –  świeżo wyciskanych soków, smoothie i naparów. Dania dla 4FCafe zostały przygotowane przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek zdrowych składników. Od słodkich śniadaniowych owsianek przez lunchowe sałatki po sycące lunche – każdy może wybrać potrawy dopasowane do swojego smaku, potrzeb dietetycznych czy planu treningowego. Dostępne będzie także
rozwiązanie mix & match, które pozwala gościom wybierać ulubione składniki. Śniadanie podawane będą przez cały dzień, w tym kanapki z pieczywa proteinowego, gofry i sałatki.
Funkcje gastronomiczne lokalu uzupełni program spotkań ze specjalistami świata sportu i wspólne treningi. Ważnymi funkcjami nowej kawiarni będą pick-up point, showroom i sklep. Klienci będą tu mogli kupić ubrania, odebrać produkty zamówione on-line, ale także je przymierzyć i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które zdecydują się kupić.
Prezesem nowej sieci jest Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF.
 –  Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport. Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie. Tym właśnie jest 4FCafe. To więcej niż tylko kawiarnia. To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą odbywać się warsztaty, spotkania z dietetykami czy też sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą coś znacznie więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami – mówi Ranita Sobańska. 
Od powstania koncepcji do otwarcia lokalu minęły trzy miesiące. Spółka
wierzy, że przez modernizację modelu biznesowego może uzyskać stabilizację w zmieniającym się świecie. Igor Klaja, prezes i założyciel  OTCF, właściciela marki 4F, szacuje, że do końca roku zostanie otwartych jeszcze pięć kawiarni, a w przyszłym roku może ich powstać nawet 100.

Fot. ARC