Czytasz dzięki

4FCafe: sport, kawa i zdrowe lunche

  • DI
opublikowano: 02-10-2020, 13:47

Na gastronomicznej mapie Warszawy pojawiło się nowe miejsce – 4FCafe, multifunkcyjna przestrzeń łącząca kawiarnię ze strefą warsztatową i fitness, a także showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online.

Lokal na przy ul. Konstruktorskiej na Mokotowie, w centrum dzielnicy biznesowej, należy do Grupy OTCF – właściciela marki 4F. Zacznie działać 8 października.
Wnętrze kawiarni zostało zaprojektowane w stylu, który łączy industrialne elementy – beton, metalową siatkę i szkło – z drewnem i meblami o miękkich, opływowych formach. Atmosfery po zmroku dodaje nowoczesne ażurowe oświetlenie. Paleta barw to szarości uzupełnione akcentami miętowymi i pomarańczowymi –  barwami firmowymi sieci 4FCafe.
W menu kawiarni znajdzie się duży wybór kaw – od klasyków po wzbogacone proteinami –  świeżo wyciskanych soków, smoothie i naparów. Dania dla 4FCafe zostały przygotowane przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek zdrowych składników. Od słodkich śniadaniowych owsianek przez lunchowe sałatki po sycące lunche – każdy może wybrać potrawy dopasowane do swojego smaku, potrzeb dietetycznych czy planu treningowego. Dostępne będzie także
rozwiązanie mix & match, które pozwala gościom wybierać ulubione składniki. Śniadanie podawane będą przez cały dzień, w tym kanapki z pieczywa proteinowego, gofry i sałatki.
Funkcje gastronomiczne lokalu uzupełni program spotkań ze specjalistami świata sportu i wspólne treningi. Ważnymi funkcjami nowej kawiarni będą pick-up point, showroom i sklep. Klienci będą tu mogli kupić ubrania, odebrać produkty zamówione on-line, ale także je przymierzyć i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które zdecydują się kupić.
Prezesem nowej sieci jest Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF.
 –  Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport. Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie. Tym właśnie jest 4FCafe. To więcej niż tylko kawiarnia. To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą odbywać się warsztaty, spotkania z dietetykami czy też sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą coś znacznie więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami – mówi Ranita Sobańska. 
Od powstania koncepcji do otwarcia lokalu minęły trzy miesiące. Spółka
wierzy, że przez modernizację modelu biznesowego może uzyskać stabilizację w zmieniającym się świecie. Igor Klaja, prezes i założyciel  OTCF, właściciela marki 4F, szacuje, że do końca roku zostanie otwartych jeszcze pięć kawiarni, a w przyszłym roku może ich powstać nawet 100.

Fot. ARC

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane