Abstra i Durex będą mówić o seksie na YouTube

AR
opublikowano: 10-02-2019, 09:00

Nowy kanał spółki Abstra w kilkanaście godzin po uruchomieniu subskrybowało 20  tysięcy osób. „Jak TO robić” to efekt współpracy twórców Abstrachuje.tv z producentem prezerwatyw.

 Reckitt Benckiser, właściciel marki Durex, wspólnie z Abstrą, największym producentem wideo dla nastolatków na polskim YouTube, uruchomił „Jak TO robić?”. To pierwszy internetowy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi w Polsce. 

Olek Wandzel wraz ze swoim ojcem, byłym współwłaścicielem klubu Legia, oraz innymi inwestorami, kilka lat temu dokapitalizował spółkę Abstra kilkoma milionami złotych. Współpraca z komercyjnymi partnerami, takimi jak firma Durex, ma zacząć w najbliższych miesiącach przynosić spółce zyski. Na razie roczny bilans jest na minusie.
Zobacz więcej

Olek Wandzel wraz ze swoim ojcem, byłym współwłaścicielem klubu Legia, oraz innymi inwestorami, kilka lat temu dokapitalizował spółkę Abstra kilkoma milionami złotych. Współpraca z komercyjnymi partnerami, takimi jak firma Durex, ma zacząć w najbliższych miesiącach przynosić spółce zyski. Na razie roczny bilans jest na minusie. Fot. Marek Wiśniewski

- „Jak TO robić?” to nasz pierwszy kanał partnerski. Będzie to kanał fabularno-rozrywkowy, którego celem jest edukacja seksualna młodych osób. Zależy nam na tym, że mówić o seksie w prosty, zabawny i ciekawy sposób, ale także merytoryczny - tak, jak nie robił tego jeszcze nikt do tej pory. Dzisiaj w Polsce seks jest nadal tematem tabu. Chcemy zachęcać młodych ludzi do dalszej dyskusji na te tematy i obalać mity - mówi Olek Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra.

„Jak TO robić?” to pierwszy kanał w portfolio Abstra stworzony razem z partnerem komercyjnym. 

–  Dotychczas nasza współpraca z markami na YouTube obejmowała głównie tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu – mówi Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv. 

Nowy kanał powstał na zlecenie Durex, jednak - zapewnia spółka - nie jest klasycznym  kanałem sponsorowanym. Prezentowane treści są efektem współpracy zespołu kreatywnego Abstry i działu marketingowego firmy. Wystartował o 18:30 w piątek. W ciągu godziny zdobył ponad 8 tys. subskrybentów, a w kilkanaście godzin - 20 tys. i miał ok. 120 tys. wyświetleń. Abstra nie informuje o wartości umowy z producentem prezerwatyw.  

Producent treści internetowych, którego grupą docelową są osoby w wieku 13-30 lat , wyrósł na fali popularności kanału „Abstrachuje.tv”, na którym trójka youtuberów (Robert Pasut, Rafał Masny i Cezary Jóźwik) bawi nastolatków niewybrednym żartem i abstrakcyjnym humorem. Działa na rynku od trzech  lat. Dwa lata temu w  Abstrę kilka milionów zainwestowali Bogusław Leśnodorski i Maciej Wandzel, byli współwłaściciele klubu piłkarskiego Legia Warszawa, oraz syn jednego z nich - Olek Wandzel. Dziś spółka przynosi straty (z powodu intensywnych inwestycji - jak mówił w rozmowie z „PB” w styczniu Olek Wandzel), ale generuje milionowe przychody.  

Każdy odcinek „Jak TO  robić?” będzie poświęcony jednemu z tematów dotyczących seksu i prezentowany będzie w humorystycznych scenkach. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy