Action szturmuje Warszawę

opublikowano: 10-12-2020, 15:33

Holenderska sieć handlowa otworzyła drugi sklep w Warszawie, setny w Polsce. W przyszłym roku nie zamierza zwalniać tempa ekspansji

Action, wywodząca się z Holandii sieć sklepów wielobranżowych, otworzyła w parku handlowym Zielony Targówek drugi sklep w stolicy. Oferuje żywność, artykuły wyposażenia wnętrz, sportowe i biurowe, modę, środki czystości, akcesoria ogrodnicze i narzędzia. Firma rozwija się w Polsce od 2017 r. W tym roku oprócz 40 sklepów uruchomiła we Wrocławiu magazyn do obsługi jej niektórych centrów dystrybucyjnych w Polsce i za granicą. Zatrudnienie wzrosło o 500 osób.

– W tym roku weszliśmy do województwa świętokrzyskiego, kujawsko-pomorskiego i zachodnio-pomorskiego, zaczynając od głównych miast, Kielc, Torunia, Szczecina, a także zadebiutowaliśmy w Warszawie, która jest dla nas ważnym rynkiem. Otwarty właśnie drugi sklep w stolicy jest równocześnie setnym od rozpoczęcia działalności w Polsce – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny firmy Action Polska.

Action szturmuje Warszawę
Action szturmuje Warszawę
Holenderska sieć handlowa otwarła drugi w Warszawie i setny w Polsce sklep. W przyszłym roku zamierza powtórzyć tegoroczny wynik

W przyszłym roku Action zamierza kontynuować ekspansję w kierunku północy kraju, umacniać się w dużych miastach i na południowym zachodzie, skąd rozpoczęła ekspansję. Sławomir Nitek liczy, że firmie uda się utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju, a nawet je zwiększyć. Równolegle sieć zamierza rozbudowywać zaplecze logistyczne. Oprócz magazynu dystrybucyjnego w Osłej na Dolnym Śląsku i hubu logistycznego otwartego w tym roku we Wrocławiu powstanie nowe centrum dystrybucyjne na Śląsku, obsługujące - oprócz krajowych - sklepy Action w Czechach i Austrii.

Zdecydowana większość sklepów powstaje w parkach handlowych z wejściem na poziomie parkingu. Kilka otwarto w obiektach wolnostojących (m.in. w Łomiankach koło Warszawy), a 12 znajduje się w galeriach handlowych.

– Jesteśmy otwarci na wszystkie możliwości. Każdą analizujemy pod kątem wielu kryteriów, zwłaszcza lokalizacji i dostępności dla klientów – mówi Sławomir Nitek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane