Action zagra razem z Legią Warszawa

MGA
opublikowano: 2011-11-18 00:00

BIZNES I SPORT

Z koszulek klubu zniknie należące do tego samego właściciela — grupy ITI — logo telewizji „n”. Zastąpi je znak ActiveJet, producenta m.in. tuszu do drukarek, którego właścicielem jest spółka Action, kierowana przez Piotra Bielińskiego. Dziś ma zostaćpodpisana umowa w tej sprawie. Z nieoficjalnych informacji wynika, że zmiana sponsora nastąpi od rundy wiosennej, a klub z ul. Łazienkowskiej może na tym zarobić nawet 5 mln zł rocznie. To oznaczałoby, że piłkarze Legii na pewno zagrają wiosną co najmniejdwa mecze w Lidze Europy w koszulkach z marką nowego sponsora. Dla porównania: firma odzieżowa s.Olivier płaci za umieszczenie swojego logo na koszulkach Lecha Poznań około 4 mln zł rocznie. Telewizja „n” sponsoruje Legię od 2008 r.