Adidas zadbał o amatorów golfa

Ewa Bęczkowska
opublikowano: 2002-06-07 00:00

Wielbicieli golfa w Polsce nie brakuje. Z myślą o nich powstają nowoczesne pola golfowe, a producenci dostarczają potrzebne akcesoria oraz stroje, które zmieniają się równie szybko jak trendy obowiązujące w modzie.

Wyraźną niszę na polskim rynku postanowiła wypełnić firma Adidas Poland, która od czerwca jako pierwsza zdecydowała się na wprowadzenie sprzętu i kolekcji golfowej do sprzedaży w Polsce. Prezentacja akcesoriów odbyła się na polu golfowym w Rajszewie koło Warszawy. Wszystkie produkty TaylorMade-Adidas Golf będą dostępne w sklepach specjalistycznych zlokalizowanych przy największych polach golfowych. Zdaniem ich właścicieli, z roku na rok dyscyplina ta zyskuje na popularności. Stopniowo również z elitarnej rozrywki dla biznesmenów staje się sportem rodzinnym (nadal jednak bogatych rodzin).

Obecnie w Polsce regularnie gra w golfa ponad 5 tys. osób, z czego 1 tys. stanowią Polacy. Co kilka miesięcy otwierane jest kolejne pole golfowe. Na obrzeżach miast powstają mniejsze pola treningowe. Jak podkreślają przedstawiciele firmy Adidas, to skłoniło ich do rozpoczęcia w Polsce dystrybucji sprzętu i akcesoriów golfowych. TaylorMade jest częścią koncernu Adidas-Salomon AG. Połączenie 3 sportowych potęg nastąpiło w 1998 r. Obecnie TaylorMade jest jednym z największych producentów sprzętu i akcesoriów golfowych na świecie.