ADS powiększa sieć dystrybucji

SG
26-11-2007, 00:00

Spółka budująca ogólnopolską grupę dystrybutorów alkoholi, zawarła warunkową umowę kupna 100 proc. firmy RO & MA za 21,3 mln zł i 50 proc. Bomark za 7 mln zł. Obie są hurtownikami tych napojów. W obu przypadkach cena wyniesie 1,25 zł za sztukę. Aby umowy weszły w życie, warunki umów muszą spełnić się do 3 grudnia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / ADS powiększa sieć dystrybucji