Aforti Finance szuka rozgłosu

opublikowano: 16-07-2018, 22:00

Firma pożyczkowa, obsługująca mikro, małe i średnie firmy, rusza z kampanią promocyjną w ogólnopolskiej telewizji.

Aforti Finance, spółka będąca częścią finansowego holdingu, za sterami którego stoi Klaudiusz Sytek, zadebiutuje na szklanym ekranie. Jak dotychczas banery pożyczkodawcy mogliśmy oglądać m.in. na stadionach — firma stawiała przede wszystkim na marketing sportowy. Od dziś spoty promujące Aforti Finance będzie można zobaczyć również na ogólnopolskich kanałach, takich jak TVP i Polsat, oraz tematycznych kanałach TVN.

ZYSK W GÓRĘ:
ZYSK W GÓRĘ:
W I kw. 2018 r., spółki zarządzane przez Klaudiusza Sytka wypracowały 0,72 mln zł zysku netto — niemal połowę tego, co udało się wypracować w 2017 r.
Fot. Marek Wiśniewski

— W Polsce w 2017 r. działało około 2,88 mln przedsiębiorców, którzy w dużej mierze stanowią grupę docelową Aforti. Zakładamy, że znaczna większość z nich to również widzowie kanałów, w których rozpoczynamy właśnie kampanię promującą usługi pożyczkowe świadczone przez Aforti Finance. Jesteśmy przekonani, że tego typu aktywność zapewni wzrost rozpoznawalności marki i tym samym wzmocni nasz wizerunek wśród przedsiębiorców z sektora MŚP. Równolegle prowadzimy działania promocyjne w internecie — podkreśla Agata Grzela, dyrektor departamentu marketingu i PR Aforti Holding.

Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego odpowiada agencja Prospero, a za zakupem mediów stoi dom mediowy WaveMaker.

Grupa kapitałowa Aforti uruchomiła też własne call ceter, co jest elementem strategii na lata 2018-20. Jeszcze w tym roku spółka pożyczkowa planuje umożliwić klientom składanie wniosków przez internet, a faktoringowa — kompleksową obsługę online.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane