Firma pożyczkowa, obsługująca mikro, małe i średnie firmy, rusza z kampanią promocyjną w ogólnopolskiej telewizji.
Aforti Finance, spółka będąca częścią finansowego holdingu, za sterami którego stoi Klaudiusz Sytek, zadebiutuje na szklanym ekranie. Jak dotychczas banery pożyczkodawcy mogliśmy oglądać m.in. na stadionach — firma stawiała przede wszystkim na marketing sportowy. Od dziś spoty promujące Aforti Finance będzie można zobaczyć również na ogólnopolskich kanałach, takich jak TVP i Polsat, oraz tematycznych kanałach TVN.
Firma pożyczkowa, obsługująca mikro, małe i średnie firmy, rusza z kampanią promocyjną w ogólnopolskiej telewizji.
Aforti Finance, spółka będąca częścią finansowego holdingu, za sterami którego stoi Klaudiusz Sytek, zadebiutuje na szklanym ekranie. Jak dotychczas banery pożyczkodawcy mogliśmy oglądać m.in. na stadionach — firma stawiała przede wszystkim na marketing sportowy. Od dziś spoty promujące Aforti Finance będzie można zobaczyć również na ogólnopolskich kanałach, takich jak TVP i Polsat, oraz tematycznych kanałach TVN.
W I kw. 2018 r., spółki zarządzane przez Klaudiusza Sytka wypracowały 0,72 mln zł zysku netto — niemal połowę tego, co udało się wypracować w 2017 r.
Fot. Marek Wiśniewski
— W Polsce w 2017 r. działało około 2,88 mln przedsiębiorców, którzy w dużej mierze stanowią grupę docelową Aforti. Zakładamy, że znaczna większość z nich to również widzowie kanałów, w których rozpoczynamy właśnie kampanię promującą usługi pożyczkowe świadczone przez Aforti Finance. Jesteśmy przekonani, że tego typu aktywność zapewni wzrost rozpoznawalności marki i tym samym wzmocni nasz wizerunek wśród przedsiębiorców z sektora MŚP. Równolegle prowadzimy działania promocyjne w internecie — podkreśla Agata Grzela, dyrektor departamentu marketingu i PR Aforti Holding.
Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego odpowiada agencja Prospero, a za zakupem mediów stoi dom mediowy WaveMaker.
Grupa kapitałowa Aforti uruchomiła też własne call ceter, co jest elementem strategii na lata 2018-20. Jeszcze w tym roku spółka pożyczkowa planuje umożliwić klientom składanie wniosków przez internet, a faktoringowa — kompleksową obsługę online.