Agora ma nowego prezesa

opublikowano: 13-03-2014, 00:00

Drugi epizod Wandy Rapaczyńskiej w roli prezes Agory właśnie dobiegł końca. Zastąpi ją Bartosz Hojka.

Budząca się wiosna rozkręciła kadrową karuzelę w największych polskich wydawnictwach prasowych. Dwa dni po tym, jak Beata Mońka pożegnała się z fotelem prezesa Gremi Business Communication, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej”, analogiczne stanowisko w wydającej „Gazetę Wyborczą” Agorze opuszcza wieloletnia szefowa Wanda Rapaczyńska. Menedżerka kierowała spółką od 1998 do 2007 r., potem przeniosła się do nadzoru, ale do zarządu wróciła w połowie ubiegłego roku. 12 marca, złożyła rezygnację.

Następcą Wandy Rapaczyńskiej został 40-letni Bartosz Hojka, który w Agorze pracuje od 16 lat (FOT. Agora)
Następcą Wandy Rapaczyńskiej został 40-letni Bartosz Hojka, który w Agorze pracuje od 16 lat (FOT. Agora)
None
None

— Kiedy zwróciliśmy się do Wandy Rapaczyńskiej o powrót do zarządu Agory, powierzyliśmy jej m.in. skomponowanie składu nowego zarządu spółki i znalezienie następcy. To zadanie wykonała nawet wcześniej, niż oczekiwaliśmy i ze znakomitym skutkiem — mówi Andrzej Szlęzak, przewodniczący rady nadzorczej Agory.

Jej następcą jest 40-letni Bartosz Hojka, który w Agorze pracuje od 16 lat. Od 2005 r. kierował w niej segmentem radiowym (wprowadził na rynek m.in. markę Złote Przeboje), odpowiadał też za telewizyjne plany spółki i — jak podkreśla w komunikacie wydawca — „odegrał kluczową rolę w uzyskaniu przez Stopklatkę koncesji na kanał filmowy”. Od końca czerwca ubiegłego roku menedżer był już członkiem zarządu Agory.

— Wypracowaliśmy solidny plan działania na następne lata, w który wierzę i który traktuję jako osobiste zobowiązanie — mówi Bartosz Hojka.

W związku ze spadkami tradycyjnego rynku prasy Agora chce inwestować w nowe technologie i kanały. Przy okazji prezentacji wyników spółki za 2013 r. (miała 1,07 mld zł skonsolidowanych przychodów i 0,46 mln zł zysku netto) spółka zapowiadała wydanie do 2018 r. 150 mln zł na rozwój w „kluczowych segmentach”. Liczy m.in. na szybkie pozyskiwanie klientów systemów płatnej treści w internecie i zyski z projektu telewizyjnego.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane