Airbus sprzedał mniej, ale drożej

Małgorzata Birnbaum
opublikowano: 18-01-2002, 00:00

W 2001 r. Airbus miał zamówienia na 375 samolotów wartości 44,7 mld USD (184,6 mld zł). Firma zdobyła więc 53 proc. udziałów w rynku pod względem liczby samolotów i 61 proc. pod względem wartości zamówień. Chociaż Airbus sprzedał mniej maszyn niż w 2000 r., wartość zamówień była o 3,4 mld USD (14,0 mld zł) większa. Stało się tak dzięki popytowi na duże samoloty, który wzrósł niemal trzykrotnie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Birnbaum

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Airbus sprzedał mniej, ale drożej