Akcja dla Ukrainy

DI
opublikowano: 05-02-2007, 00:00

Najbardziej spektakularna akcja gazet lokalnych dotyczyła wyborów prezydenckich na Ukrainie.

Najbardziej spektakularna akcja gazet lokalnych dotyczyła wyborów prezydenckich na Ukrainie.

Pisma przeprowadziły to przedsięwzięcie na przełomie listopada i grudnia 2004 r. w ramach publikacji „Apelu poparcia dla narodu ukraińskiego”. Wzbogaciły wtedy swoje logotypy o pomarańczowy kolor (najczęściej była to wstążka), symbolizujący poparcie dla wolnościowych dążeń Ukraińców. Apel opublikowało ponad 130 gazet lokalnych o łącznym nakładzie ponad 700 tys. egzemplarzy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane