12,9 proc. akcji sprzedaje Epicom, po 0,2 proc. Aneta Parafiniuk i Agnieszka Godlewska, a sama spółka - 1,7 proc. akcji własnych. Akcjonariusze zobowiązali się do przestrzegania ograniczenia zbywalności pozostałych posiadanych przez nich po ABB akcji spółki przez okres 180 dni od dnia rozliczenia transakcji.
ABB może zostać zakończone w każdym czasie.
64,2 proc. akcji Digital Network należy do Epicomu. Na początku czerwca udział w akcjonariacie spółki do poniżej 5 proc. zmniejszył Value FIZ.
Spółka koncentruje swoją działalność na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home - DOOH). Poprzez spółkę zależną Screen Network, zarządza ogólnopolską siecią 20 tysięcy ekranów reklamowych LED zlokalizowanych w centralnych punktach miast (m.in. Warszawa, Katowice, Kraków, Poznań), na dworcach kolejowych, lotniskach, w galeriach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz przy arteriach komunikacyjnych.
Kapitalizacja Digital Network to 221 mln zł.