Ford najpierw będzie budował elektrycznego mustanga w Meksyku. Auto ma wejść do sprzedaży w USA i Europie, po raz pierwszy równocześnie, jesienią przyszłego roku. Prezes koncernu Jim Hackett ujawnił, że wejście na rynek chiński ma nastąpić później, choć firma rozważa produkcję w Państwie Środka. LG Chem ma fabrykę akumulatorów w Chinach.

W opublikowanym w poniedziałek artykule „New York Times” informuje, że akumulatory do nowego e-auta Forda będą produkowane w Polsce w zakładzie koreańskiego koncernu LG Chem. Polska fabryka baterii do elektryków już jest największa w koreańskiej grupie. Wciąż jednak rośnie i pod koniec przyszłego roku będzie miała dwukrotnie większe moce. Do końca 2020 r. LG Chem zainwestuje w Kobierzycach łącznie 3 mld USD, a w ciągu pięciu lat będzie zatrudniał ok. 6 tys. osób.
Ford Motor poinformował, że od 17 listopada zacznie przyjmować rezerwacje na elektrycznego SUV-a. Osoba zainteresowana rezerwacją Mustanga Mach-E będzie musiała zapłacić depozyt wysokości 500 USD.