Amazon rzuca rękawicę Temu. Uruchomił tani sklep

ARŻ
opublikowano: 2024-11-13 17:20

Amazon uruchomił własny tani sklep internetowy o nazwie Haul. Ma on być konkurencją dla chińskiej platformy e-commerce Temu, która podbiła rynki zarówno w Europie, jak i w USA.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

W piątek na amerykańskim rynku uruchomiono testową wersję Amazon Haul, odpowiedzi giganta e-commerce na konkurencję ze strony takich chińskich platform jak Temu czy Shein. Jak wynika z wpisu na blogu firmy, nowy sklep jest dostępny za pośrednictwem aplikacji mobilnej i oferuje "szalenie niskie ceny".

W sprzedaży są towary z 35 kategorii za mniej niż 20 USD. W ofercie znalazły się m.in. odzież, artykuły gospodarstwa domowego czy elektronika. Firma oferuje bezpłatną wysyłkę przy zamówieniach powyżej 25 USD lub opłatę za wysyłkę w wysokości 3,99 USD przy zamówieniach poniżej tego progu.

"Amazon Haul ma na celu pomóc uczynić zakupy w zakresie mody, domu, stylu życia, elektroniki i innych produktów jeszcze przyjemniejszymi, łatwiejszymi i tańszymi" - stwierdził cytowany w komunikacie Dharmesh Mehta, wiceprezes Amazona ds. usług dla partnerów handlowych.

Rabaty za większe zakupy

Kupując więcej produktów klienci mogą liczyć na dodatkowe rabaty - 5 proc. na zamówienia o wartości co najmniej 50 USD oraz 10 proc. na zamówienia o wartości 75 USD lub więcej.

Amazon zakłada, że ​​klienci zaakceptują dłuższe oczekiwanie na produkty w zamian za najniższe ceny. Gigant e-commerce zakłada, że ​​większość towarów zakupionych w sklepie Haul trafi do klientów w czasie krótszym niż dwa tygodnie, "chociaż czas wysyłki może się różnić i zależy od miejsca dostawy klienta".