AmRest kontynuuje zakupy

Kamil Zatoński
27-07-2018, 08:28

Sushi, pizza, a teraz kurczaki. AmRest w odstępie kilku dni poinformował o zamiarze lub przejęciu operatorów sieci barów lub restauracji.

Największą transakcją jest zakup Sushi Shop Group, operatora barów sushi we Francji. Wartość to 240 ml EUR. 

W czwartek 26 lipca AmRest podpisał natomiast umowę zakupu 100 proc. udziałów w Telepizza Polska za łączną cenę ok. 8 mln EUR. Telepizza Polska jest master-franczyzobiorcą marki Telepizza w Polsce i prowadzi 107 restauracji (w tym 36 własnych). W 2017 r. podmiot osiągnął 73 mln zł skonsolidowanych przychodów. 

W piątek 27 lipca poinformowano o podpisaniu umowy ramowej z KFC France, dotyczącej nabycia 15 restauracji tej marki, działających na rynku francuskim. 

Spodziewana cena to około 33,3 mln EUR. Szacowane przychody nabywanych restauracji za rok 2017 roku wyniosły około 40 mln EUR.

Dodatkowo spółki podpisały umowę ustanawiającą plany rozwoju marki KFC na rynku francuskim. Zgodnie z umową tą intencją AmRest Opco jest otwarcie około 150 restauracji do końca 2023 roku.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / AmRest kontynuuje zakupy