AMS: wezwanie raczej się uda

Radosław Omachel
08-10-2002, 00:00

Wczoraj zakończyło się ogłoszone 30 września przez Agorę wezwanie na akcje AMS, największej krajowej firmy reklamy zewnętrznej. Oficjalny komunikat w tej sprawie ma zostać opublikowany dzisiaj, ale — zdaniem analityków — wezwanie zakończyło się sukcesem.

— Na pewno na wezwanie odpowiedzieli duzi akcjonariusze AMS, m.in. fundusz BB Investments i podmioty z nim powiązane, bo do tego zobowiązywała ich umowa z Agorą — mówi Andrzej Szymański, analityk BM BIG BG.

Jego zdaniem, z oferty Agory (44 zł za akcję) powinni skorzystać także drobni inwestorzy.

— Agora zapowiedziała wycofanie AMS z giełdy w ciągu trzech lat. Jeżeli za kilka miesięcy doszłoby do ponownego wezwania, akcjonariusze pewnie musieliby się zadowolić zdecydowanie niższą ceną akcji — przewiduje Andrzej Szymański.

Zgodnie z pierwszym porozumieniem między Agorą a akcjonariuszami AMS z czerwca, cena w wezwaniu miała wynosić 46 zł. Po ogłoszeniu słabych wyników finansowych spółki w ostatnich miesiącach i spadkach kursu akcji AMS, została obniżona o 2 zł. Zdaniem analityków, przy obecnej sytuacji finansowej AMS nie należy spodziewać się wzrostu kursu spółki w ciągu najbliższych miesięcy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Radosław Omachel

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / AMS: wezwanie raczej się uda