Jak podkreśla analityk, inwestycja w Vercom to dla inwestorów możliwość ekspozycji na szybko rosnący sektor e-commerce (grupa obsługuje kluczowych graczy e-commerce i z nimi związanych, jak Allegro, InPost, eobuwie i DHL), a także na wzrost wykorzystania MarTech w przedsiębiorstwach.
“Grupa ma zdywersyfikowaną i szybko rosnącą bazę klientów, z niskim churn. Vercom generuje wysokie przepływy pieniężne dzięki niskiej kapitałochłonności biznesu. Grupa chce w kolejnych latach rozwijać się organicznie, na co pozwoli duża ekspozycja na klientów z sektora e-commerce. Dodatkowo, Vercom chce konsolidować branżę komunikacji w regionie, na co pozyskała środki w ramach IPO” - dodaje Paweł Szpigiel.
Specjalista szacuje, że w latach 2020-2024 będzie rosnąć średniorocznie o 21 proc. (bez uwzględnienia przejęć). Plasuje to spółkę na GPW w wąskim gronie dynamicznie rosnących spółek z obrotami powyżej 100 mln zł.
