Specjalista podkreśla, że szybko rośnie liczba aktywnych kart wydanych przez operatora, spółka posiada ponad 200 własnych placówek w atrakcyjnych lokalizacjach i rozwija działalność za granicą.
“Spółka jest beneficjentem rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia aktywności fizycznej dla utrzymania zdrowia i wzrostu zainteresowania pracodawców kwestiami dobrostanu pracowników. Wyniki za ostatni kwartał ubiegłym roku zaskoczyły nas wysoką rentownością, a liczba aktywnych kart w I kw. tego roku przekroczyła nasze oczekiwania. Zarząd podwyższył prognozę nowych kart wydanych w 2023 roku do 280-300 tys. (poprzednio 200 tys.) i oczekuje również wyższych niż w ubiegłym roku marż” - napisano w uzasadnieniu.
Analityk zakłada, że dywidenda na akcję ze spółki wyniesie w tym roku 32 zł, a w przyszłym 46,1 zł.