Arena.pl, która szykuje się do przenosin z NewConnect na GPW, poinformowała o założeniu 7 października spółki celowej Bamos, w której ma wszystkie udziały. Jej celem będzie realizacja „projektów e-commerce dotyczących sprzedaży produktów poekspozycyjnych, a także pochodzących z końcówek kolekcji lub wyprzedaży”.
– Chcemy stworzyć grupę kapitałową, w której skład wejdzie spółka Bamos. Na początek będzie sklepem internetowym z szeroką kategoria produktów, a później może zmieni się w marketplace. Ofertę kierujemy do sprzedawców, którym na magazynach zalega sporo towaru, a nie prowadzą jeszcze własnej sprzedaży internetowej – wyjaśnia Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.

Założenie spółki jest jednym z kroków do wykonania. Firma musi jeszcze sfinalizować negocjacje z partnerami, by zapewnić sprzedawcom pełną obsługę w zakresie m.in. logistyki i wystawiania produktów.
– Planujemy wystartować na przełomie roku. Wierzę, że nowy projekt zostanie dobrze przyjęty przez sprzedawców oraz konsumentów. Już w trakcie pandemii widzieliśmy, jak wiele firm handlowych chciało pracować nad własną marką i sprzedażą w sieci, ale potrzebowały dodatkowego wsparcia, które my im zapewnimy – mówi Maria Bogajewska.