Asseco rozgości się na Słowacji

opublikowano: 27-09-2017, 22:00

Informatyczny gigant powiększył się o Central European Institute of Technology, spółkę działającą w obszarze Przemysłu 4.0.

Asseco Central Europe kupiło 51 proc. udziałów w Central European Institute of Technology (CEIT). Tym samym spółki zawiązały strategiczne partnerstwo, dzięki któremu grupa Asseco poszerzyła ofertę produktów i usług IT dedykowanych m.in. przemysłowi motoryzacyjnemu. CEIT specjalizuje się w rozwiązaniach, m.in. w zakresie automatyki przemysłowej oraz inżynierii strukturalnej i materiałowej. Jego dominującym obszarem aktywności są działania R&D. Zatrudnia ok. 250 specjalistów, roczne przychody ma na poziomie ok. 22 mln EUR.

Jozef Klein, prezes Asseco Central Europe.
Fot. Marek Wiśniewski

„CEIT jest nowoczesną firmą, która wzbogaci grupę Asseco o rozwiązania i produkty z zakresu robotyki oraz sztucznej inteligencji. Wspólnie planujemy wynieść je na międzynarodowy poziom. Połączenie kompetencji obu spółek to także ogromny potencjał, który znacząco przyspieszy nasze działania w obszarze badań i rozwoju” — informuje Jozef Klein, prezes Asseco Central Europe.

„Zawiązując strategiczne partnerstwo z Asseco Central Europe, CEIT otrzymał szansę szerszego rozwoju na poziomie międzynarodowym. Współpraca pomiędzy naszymi firmami stwarza przestrzeń dla synergii nowych rozwiązań i wiodących innowacji dla przemysłu w duchu In dustry 4.0” — komentuje Branislav Mičieta, przewodniczący rady nadzorczej CEIR.

Asseco CEE nie ujawniło kwoty transakcji. Według nieoficjalnych informacji „PB”, jej wartość wyniosła około 10 mln EUR. Zakup na Słowacji to niejedyna akwizycja informatycznej grupy w ostatnim czasie. Niedawno Asseco Business Solutions za ponad 100 mln zl przejęło warszawskiego Macrologica. W sierpniowym wywiadzie dla „PB” prezes Asseco Adam Góral informował, że grupa prowadzi rozmowy w sprawie akwizycji z kilkunastoma zagranicznymi firmami. Szuka firm z obszaru usług dla sektora bankowego, służby zdrowia, ERP i cyberbezpieczeństwa.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane