Najwyższe wartościowo zlecenie dotyczy wdrożenia w ZUS elektronicznej wymiany informacji między instytucjami zabezpieczenia społecznego państwa UE/EFTA. Maksymalna wartość oferty Asseco, to 20,4 mln zł brutto.

Kolejne zlecenie dotyczy jednokrotnego logowania i integracji aplikacji w pionie dochodów oraz dostosowania systemu IT ZUS związanego ze zmianą interfejsu udostępniającego dane z Centralnej Ewidencji Pojazdów (CEP) przez Ministerstwo Cyfryzacji. Jego maksymalna wartość to 7,7 mln zł brutto.
Oferta Asseco okazała się też najkorzystniejsza na zmianę oprogramowania KSI w zakresie waloryzacji świadczeń emerytalno – rentowych 2018 r. oraz dostosowanie informacji o stanie konta ubezpieczonego do obniżonego wieku emerytalnego. Zlecenie może być warte maksymalnej 5,6 mln zł brutto.
W ramach umowy ramowej na rozwój Asseco pozyskało też zlecenie na rozszerzenie i dostosowanie funkcji aplikacji C6 w zakresie elektronicznej wymiany danych z operatorem pocztowym za maksymalnie 2,7 ml zł brutto.
Pomimo, iż umowa ramowa podpisana była z trzema wykonawcami (poza Asseco było to konsorcjum konsorcjum Hewlett-Packard Polska i Kamsoft oraz Capgemini Polska) we wszystkich czterech postępowaniach jedynie Asseco składało oferty. Pokazuje to dominację rzeszowskiej firmy przy pracach nad rozwojem KSI. Według informacji podawanych wcześniej przez ZUS do Asseco tafia około 80 proc. zleceń rozwojowych.
Wysyp zleceń na rozwój KSI nie dziwi biorąc pod uwagę, że podpisana w 2013 r. umowa kończy się na dniach, a przetarg, który miałby doprowadzić do podpisania nowej umowy, nie został jeszcze ogłoszony.